Call-center 1411

You are here

Үй тоқымасын сататын дүкендер ашу

Жоба сипаттамасы

Жоба анықтамасы

Мақсат: Үй тоқымасын жекелей және майда көтерме өткізудегі дүкенді ашу.
Өнім: төсек жаймасы, сүлгі, жастықтар, жамылғы, үй киімі, іш киім, дастархандар, майлықтар және т.б.
Жобаның жалпы құны: 2,7 млн. тенге.
Сатылым уақыты: 7,2 ай

Жоба тұжырымдамасы

Бұл тұжырымдама үй тоқымасының жекелей және майдакөтерме өткізудің ұйымдастырудың және дүкен ашудың үрдісін сипаттайды. Бұл жоба үй тоқымасын алғаш бастап жатқан кәсіпкерлерге нарықта дара сатуда көмектесу үшін бизнес-жоспар құрылымында құрылған. Сипатталған бизнес-жоспарда даму сценариі ұсыну мінездемесіне ие және жалғаз дұрыс ретінде қарастырылады. Жобада ғимаратты жалдаудың, тауарды сатып алудың, және қызметкердің төлемнің максималды шығындарын қарастырады. Негізгі жағдайда әрбір жекеменшік иесі оларды өз еріктеріне қарай оңтайландырылады.
Тауарды жабдықтаудың және алудың кейінен өткізу үшін арнайы дүкенде осы құжаттың үрдісінде қолданылып сипатталып сапасы жағынан барлық талаптарға сай және қолдануға ұсынылады.  

Өнімнің сипаттамасы

Үй тоқымасы - бұл әртүрлі маталардан тігілген немесе құрылған интерьер заты. Үй тоқымасына: перделер, маталы жалюздер, төсек жаймасына қаптағыштар, жұмсақ жиһазға қаптағыштар, дастархандар және майлықтар, үй киімі жатады  - бұлар үйді ыңғайлы етеді. Жылы және жайлы атмосфераны өте әдемі төсек жаймалары және жабынғылар, қайталанбас одеялдар мен жастықтар құрайды. Барлығы қосылатын шығар тәтті ұйқыға кету үшін жоғары сапалы жайлы төсек орнының маңызы зор. Сонымен қатар төсек жаймалары тек адам денесі үшін ғана емес көзді қуантатындай болу керек.
Бүгінгі күні әртүрлі маталардан тігілген, түрлі пішінде және көлемдегі әртүрлі сападағы маталардан жасалған кең таңдаудағы тоқыманың түрлері өте көп.

Нарық сараптамасы және маркетингтік стратегия

Бүгінгі күні үй үшін үй тоқымасының Қазақстандағы ең танымал тауарлары қытай, түрік, үнді, қырғыз және ресей өндірушілерінің тауарлары болуда. Сол немесе басқа тауарды таңдауда тұтынушылар бірінші кезекте баға-сапасы қатынасының оңтайлылығына назар аударады. Сондықтан ең қыйыны үй тоқымасының дүкендердегі кең ауқымын анықтау болып табылады. Мқндай өнімге деген сұраныс өте жоғары, өйткені барлық үй егелері өздерінің үйлерінің жайлы және әсем көрінгенін қалайды.Бірақта, сатылым көлемі аудандардағы орналасқан сауда нүктелеріне байланысты. Үлкен қалаларда тұтынушылар үй үшін тоқыманы таңдауда үлкен қажеттілікті талап етеді, ондағы олар тауардың бағасына емес сапасына көп мән береді. Тіпті үлкен емес қалалардағы сауда орталықтарында осыған ұқсас тауарларды сататын бірнеше бөлімдер бар, әрбірінде бірнеше дүкендерден ашылуда. Арнайландырылған нүктелерде баға бойынша ұтылғандарымен, үй тоқымасын сату жөніндегі кәсіпкерлікті ұйымдастыру мәселесіне маңызды көңіл бөлінсе онда неғұрлым жақсы дамуға және тұрақты табыс алуға септігін тигізеді.   

ҚР бөлек тауар топтарына байланысты сауданың жеке көлемі, млн. тенге

Атауы

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

Азық-түліксіз тауарлармен сатылым

1 144 319

1 403 535

1 623 168

1 621 610

2 146 975

2 639 944

3 149 994

Тоқымашылық тауарлары

31 127

33 012

42 144

63 573

53 687

53 458

53 942

Өзгеріс динамикасы

9,8%

6,1%

27,7%

50,8%

-15,6%

-0,4%

0,9%

Қазақстанның статистикалық агентігінің мәліметі бойынша Қазақстандағы текстильді тауардың жеке сатылымының көлемі 2012 жылы  53 942 млн. тенгені құрады.
Өнімнің өтімі. Жеке сатылымның өтім саясаты күнделікті сатыпалушылардың, жақын маңдағы үй егелерне бағытталған. Жарнамаға және тауардың осы жағдайдағы жылжуына көптеген шығынды қажет етпейді, өйткені үй тоқымасының дүкенінің ашылғандығын сатып алушылар өз бетінше біліп алады және тауардың бағасына түріне қызыға бастайды. Баға осы өнімнің түрінің нарықтағы бағасынан шығып қойылады.

Технологиялық үрдіс

Үй тоқымасын өткізетін сәтті дүкен ашу үшін бірінші кезекте болашақ сауда нүктесінің орналасу орнын таңдауғ өте мұқият болу керек, сонымен қатар өткізілетін тауардың бәсекелестік бағасын қамтамасыз ету керек.  
Дүкен ашу үшін орын таңдау кезінде міндетті түрде сауда орталықтарына мән беру керек емес. Көбінесе сауда орталықтарында үй тоқымасын сатудың бөлімдері бар. Бұл өте үлкен дүкен жүйелеріндегі сияқты кең таңдаулы бөлек сауда нүктелері бола алады. Дамудың алғашқы кезеңінде олармен баға бойынша бәсекелесу өте қаууіпті.
Сондықтан сауда орталығында аумақты жалға алғаннан гөрі бөлек дүкенді ашқан тиімді болуы мүмкін. Біріншіден жылға алудың бағасы неғұрлым арзан болады. Мысалыға, сауда орталықтарында 10 шаршы метрді жалға алудың бағасы үйдің бірінші қабатындағы 40 шаршы метрді жалдаумен бірдей. Екіншіден, үлкен ауданда сіз көп тауарды орналастыра аласыз, және өнім туралы көрнекілікті қоя аласыз. Тоқыма үшін бұл маңызды, өйткені мысалы орамадағы перде мен төсеніш басқаша көрінеді.
Кәсіпкерліктің бұл түрінің келесі нәтижелі факторы оны баға саясаты мен өнімнің кең ауқымдылығында. Түрлерін кем дегенде айна бір рет жаңартып және толтырып тұру керек. Үй тоқымасы тауарын дүкендерден, қоймалардан, базардан, тоқыма тасымалдаушыларға жеткізіп беруге жазылу арқылы алуға болады. Дүкен түрлерінің орналасу саны оның аумағына тікелей байланысты. Таңдаудың көп әрі сауда аумағының тауарға толы болуы үшін 500 ге жуық тауар сатып алынуы керек. Дүкендегі әртүрлі позициядағы қарым-қатынасы үлкен маңызға ие. Мысалыға, төсек жаймасы әртүрлі көлемде болады. Ең көп сұранысқа төсек жаймаларының отбасылық топтамасы ие.  Дүкен сатып алушылардың орташа кіріс деңгейіндегі баға категроиясына негізделеді.
    Ерекше назар жабдықты таңдау және сатушы - кеңесшінің таңдауына қою керек. Дүкендегі жабдықтар неғұрлым жайлы және ыңғайлы қойылуы сатып алушылардың ол жерден ешнерсе сатып алмастан шықпауының кепілі болып табылады. Оның үстіне оған көп қаражат қажет етілмейді. Дүкендегі барлық тауарлар сатып алушыларға жақсы көрініп тұруы тиістей етіп орналастыру керек, қосымша жарық және жиһаздарды әдемілеп қою керек.  

Инвестициялық жоспар

Атауы

Саны

Баға, тенге

Барлығы, тенге

Тауарлар

500

3 000

1 500 000

Жбдық, жиһаз

1

300 000

300 000

Ғимаратты жалдау

12

60 000

720 000

Жарнама

1

50 000

50 000

Жөндеу, қайта жабдықтау

1

150 000

150 000

Заңды рәсімделу

1

15 000

15 000

БАРЛЫҒЫ

 

 

2 735 000

Минималды бастамашы капитал, екі миллион теңгедан басталады, ол тауарды сатып алуға, сатылым жабдығына, жалдама төлеміне, өнеркәсіпті жабдықтауға кетеді. Осы жобаның бастапқы қажетті соммасына 2 735 000 тенге керек.
Сауда ғимаратын жалдау.     Осы инвестициалық жобаның жалдамасына 40 шаршы метр аумақ қажет деп жоспарлау керек. Бұл ғимаратта өнімнің түр-түрін орнату үшін бастапқыда  - 500 бірлік тауар керек.

 

Аумақ

Баға, тг./м2

Айына барлығы

Жылына барлығы

Үйдің бірінші қабатындағы ғимарат

40

1500

60 000

720 000

Қаржылық жоспар

1-шә операциялық жылдағы кіріс және шығыс туралы есеп  

Мақала атауы

Барлығы жылына, тенге

 
 

Өтілімнен кіріс

18 000 000

 

Сатылымның өзбағасы

14 479 920

 

    Тауар сатылымы

12 600 000

 

    Еңбекақысына төлем шығындары (жалдамалы жұмысшылар)

1 440 000

 

    Әлеуметтік аударымдар және салық

175 920

 

    Транспортты және коммуналды шығындар

264 000

 

Жалпы табыс/ шығын

3 520 080

 

Корпоративті салық төлемдері

106 560

 

Таза табыс (таза кіріс)

3 413 520

 

Өнімді өткізуден келетін кіріс. Үй тоқымасының дүкенінде сатып алуға орташа 4000-6000 тенгеге жуық чек керек (орташа бағалы категориялы тауар үшін). Сатып алушылардың ең көп келетін кақыты күзгі уақыт. Мамырдан желтоқсанға дейін де сатылым жаман болмайды. Мамырдан қазанға дейін тойларға сыйлық үшін тоқыма жақсы жүреді (ас үй үшін топтама, әдемі орамадағы төсек жаймалары). Ал көктемде тоқыма өтпейді.
    Тұтынушылардың көлемінің кезеңдік есебін санай келе дүкеннің орташа күнсайынғы келімсегі  10 белсенді сатып алушының орташа чекі - 5000 тенгені құрайды. Сәйкесінше, орташа жылдық жалпы алым бірінші жылы: 10 х 360 х 5000 = 18 000 000 тенгені құрайды.

Кіріс  

Жылына

Сатылым көлемі

3600

Орташа  чек

5000

Сатылым барлығы

18 000 000

Тауарды сатып алуға шығындар. Дүкеннің негізгі шығындары тауарды сатып алу болып табылады. Бірінші жылы сатылым көлемі 18 млн.теңге құрайды, тауарға 30%  емес қолданылады, сәйкесінше  бірінші жылы тауар сатып алуға шығындар : 18 000 000 теңге- 12 600 000 жылына теңге құрайды.

Тауарға орташа бағалау

%

30.0

Жылына сатылым көлемі

теңге

18 000 000

Тауарды сатып алуға барлық шығындар

тг

12 600 000

Бюджетке салымдар және еңбек ақы

Қызметі/мамандар

Айлық төлем , теңге

Саны

Жылдық ФОТ . теңге

Сатушы

40 000

3

1 440 000

Әлеуметтік салық. Жоба инициаторы  әлеуметтік салықты екі айлық есептікш көресткіш көлемінде  өз үшін және  әр бір жұмысшы үшін айлық есептік көрсеткішке төленеді. Әлеуметтік салымдар 5% те,зейнет ақы салымдарынан алынғанда.
Ғимаратты жалға алу. Тұрғын үй немесе сауда ғимаратын  көлемі 40 кв ме. 1500 теңге /м2 айына  бір жылға құрайды – 720 000 теңге.
Коммуналдық қызметтер:

Әкімгерлік шығындар

Айына шығындар нормасы, теңге

Жылына барлығы, теңге

Коммуналдық төлемдер

10 000

120 000

Тасымалдау шығындары

12 000

144 000

барлығы

22 000

264 000

Салықтар және бюджетке салымдар. Жоба шегіндде  коорпоративті салық жеңілдетілген салық төлем жүйесінмен  3% төленеді -82 800 теңге.

Жобаны қаржыландыру

БВУ арқылы несиелендіру. Қаржылық есептемелер  пайыздық төлем бойынша 14% берешегімен, жабу мерзімі 60 ай,  жарты жылға, ал кейін  айлық төлеммен реттелуі.

Дереккөзі: www.kasipker.info 

25.07.2014